Aktualności
Awaria na sieci wodociągowej
Informacja
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. informuje o przerwie w dostawie wody dnia 13.10.21r. (środa) na os.40-lecia i części ul.Nurskiej w miejscowości Małkinia Górna z powodu nagłej awarii na sieci wodociągowej. Prognozowana godzina usunięcia awarii 9:00.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
Przerwa w dostawie wody
Informacja
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. informuje iż nastąpi przerwa w dostawie wody dnia 12.10.2021r. (wtorek) w godz. prognozowanych 23:00- 24:00 w miejscowości Małkinia Górna os.40-lecia z powodu wykonania niezbędnych prac konserwacyjnych na sieci wodociągowej .
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
Przerwa w dostawie wody
INFORMACJA
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. informuje, że dnia 03.09.2021r. (piątek) w miejscowości Małkinia Górna: ul.Nurska, Piaski, Wilczyńskiego, Lipowa, Sienkiewicza, Mickiewicza, Biegańskiego, Kolejowa, Przedszkolna, Cicha, Leśna, Domki Nauczycielskie, Zawisty Nadbużne, Jana Pawła II, os. 40- lecia w godz. 21:00-02:00 (04.09.21r.) (godz. prognozowane) nastąpi przerwa w dostawie wody z powodu konieczności wykonania prac naprawczych.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Małkini Górnej
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących
w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Małkini Górnej
- Nazwa i adres zamawiającego.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Nurska 144,
07-320 Małkinia Górna
Tel.: 29 644 86 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Adres strony internetowej: zgkim.pl
- Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia - http://zgkim.pl/
- Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym –wariant I - o wartości mniejszej niż progi unijne na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r , poz. 2019 z późn. zm.)
- Opis przedmiotu zamówienia.
4.1Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Małkini Górnej, w łącznej szacunkowej ilości:
- olej napędowy – około 120 000 dm³ wraz z dzierżawą zbiornika magazynowego
o pojemności 2 500 l z układem dystrybucyjnym poboru paliwa,
- benzyna bezołowiowa 95 – około 1 500 dm³.
Wspólny Słownik Zamówień:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 – Benzyna bezołowiowa
4.2 Olej napędowy ON i benzyna bezołowiowa 95 muszą spełniać polskie normy oraz odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z późn.zm).
W przypadku zmiany przywoływanych wyżej Norm jakościowych paliw ciekłych obowiązujących w Unii Europejskiej paliwa będące przedmiotem dostawy powinny posiadać jakość uwzględniającą takie zmiany od dnia ich obowiązywania
4.3 Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zmówienia. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od sukcesywności potrzeb. Obniżenie ilości zakupionego paliwa może nastąpić m.in. w przypadku zmiany rodzaju i zakresu świadczonych usług, wycofaniu z eksploatacji pojazdów spółki lub reorganizacji zakładu. Nie wykorzystanie ilości paliw wskazanych w SIWZ nie uprawnia wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu wobec zamawiającego.
4.4 Dostawabenzyny bezołowiowej 95
Zakup benzyny bezołowiowej 95 musi być realizowany (stacja paliw) w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego. Dostawy benzyny bezołowiowej 95 będą realizowane poprzez bezgotówkowe tankowanie do zbiorników i urządzeń należących do zamawiającego, sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, na stacji paliw wskazanej przez wykonawcę. Wykonawca zapewni bezgotówkowy sposób transakcji. Podczas tankowania rejestrowana będzie ilość i rodzaj pobranego paliwa. Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 każdorazowo będzie dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej na stacji paliw. Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji: data, miejsce, ilość, cena 1 dm³ paliwa, wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu z wyszczególnieniem nazwiska i imienia użytkownika. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu benzyny bezołowiowej 95 w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych, przy zachowaniu następujących warunków:
- Wykonawca zobowiązuje się do wydania zamawiającemu kart paliwowych bezpłatnie w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania i rozliczenia zamówienia,
- Wykonawca do każdej faktury będzie dołączał zestawienie transakcji w poszczególnym okresie rozliczeniowym w formie papierowej zawierające co najmniej datę zakupu, ilość pobranego paliwa, cenę detaliczną za 1 dm³ oraz upust, nr karty, wartość transakcji.
4.5 Dostawa oleju napędowego ON wraz z dzierżawą zbiornika magazynowego
Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika magazynowego. Wykonawca udostępni zamawiającemu w formie dzierżawy na okres trwania umowy przenośny, naziemny, dwupłaszczowy zbiornik na olej napędowy o pojemności 2500 l wyposażony w dystrybutor z układem pomiarowym poboru paliwa przeznaczony do wewnętrznego tankowania pojazdów zamawiającego olejem napędowym. Czynsz dzierżawny płatny miesięcznie.
Zbiornik stacjonarny do magazynowania i wewnętrznej dystrybucji oleju napędowego musi posiadać:
1) dużą skrzynię dystrybucyjną umożliwiającą dostęp do podzespołów, zamykaną na dwa zamki z obudową zapewniającą ochronę dystrybutora i przyłączy przed złymi warunkami atmosferycznymi i dostępem osób niepowołanych,
2) bezprzewodowy czujnik aktualnego poziomu oleju z wyświetlaczem ze zintegrowanym czujnikiem przecieku pomiędzy płaszczami,
3) elastyczny przewód zasysający zbrojony z zaworem przeciwzwrotnym i filtrem siatkowym,
4) zamykany właz dostępowy (w płaszczu zewnętrznym),
5) zamykany wlew w płaszczu wewnętrznym wraz z zaworem odpowietrzającym,
6) pokrywa rewizyjna w zbiorniku wewnętrznym,
7) przyłącze uziemienia,
8) dystrybutor wyposażony w pompę elektryczną o wydajności minimum 50 l/min,
9) przepływomierz cyfrowy z możliwością kalibracji (dokładność w zakresie +/- 1%), suma wszystkich wytankowanych litrów, licznik zerowalny,
10) dodatkowy filtr paliwa – separator wody, usuwa wodę i zanieczyszczenia,
11) nalewak automatyczny, samozamykający z elastycznym przewodem dystrybucyjnym,
12) certyfikaty i deklarację zgodności z normami.
Zbiornik na olej napędowy musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz.U. Nr 113 r. poz. 1211 z późn.zm).
Zamawiający wyznacza miejsce posadowienia zbiornika magazynowego na olej napędowy – siedzibę Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Nurska 144, 07-320 Małkinia Górna. Koszt dostawy, koszt montażu i uruchomienia zbiornika magazynowego z układem dystrybucyjnym poboru paliwa ponosi wykonawca. Wykonawca dostarczy i uruchomi zbiornik magazynowy w terminie 3 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeszkolenie obsługi zbiornika pracowników wskazanych przez zamawiającego w zakresie bieżącej eksploatacji. W okresie obowiązywania umowy, wykonawca zobowiązuje się do utrzymania zbiornika magazynowego w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Przez czas trwania umowy obsługa techniczna i naprawy zbiornika do oleju napędowego leżą po stronie Wykonawcy, a awarie zbiornika będą usuwane niezwłocznie przez Wykonawcę po zgłoszeniu usterki przez Zamawiającego.
W przypadku usterki Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłość dostaw
z zachowaniem oferowanych cen i odległości mniejszej niż 5 km od siedziby zamawiającego. Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostaw oleju napędowego poprzez przepompowanie dostarczonego oleju napędowego do zbiornika na terenie siedziby zamawiającego. Wykonawca będzie realizował dostawy oleju napędowego autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wymagania obowiązującego prawa. Pojazd, którym realizowane będą dostawy musi być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. Dostawa oleju napędowego będzie odbywać się sukcesywnie w okresie trwania umowy (1 raz w tygodniu). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju napędowego w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od otrzymania zamówienia od zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną każdorazowo określając wielkość dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzedniego telefonicznego powiadomienia zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii oleju napędowego. Zamawiający wymaga aby poszczególne dostawy oleju napędowego odbywały się tylko w dni robocze w godz. 7:00 - 14:00, każdorazowo w obecności pracownika zamawiającego. Wykonawca na ustne lub pisemne życzenie zamawiającego będzie dostarczać aktualne świadectwo jakości określanej partii oleju napędowego. Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania : w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowym tzw. ON zimowy. Rozliczenie ilości dostarczonego oleju napędowego będzie odbywać się na podstawie zainstalowanego na cysternie wykonawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument, który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa.
Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowód Wz, który zamawiający potwierdzi oraz wydruk z drukarki.
Na fakturze zostanie wyszczególniona z wydruku drukarki rzeczywista ilość dostarczonego paliwa.
Po zakończeniu umowy wykonawca na własny koszt będzie zobowiązany do demontażu
i odbioru zbiornika.
4.6.Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
4.7.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji zamówienia – do 31.08.2022r
Załącznik Nr 1 - Formularz Ofertowy
Załącznik Nr 4- Grupa Kapitałowa
Więcej artykułów…
- Unieważnienie przetargu
- Informacja -AWARIA -Przerwa w dostawie wody
- Odpowiedz na pytania dotyczące postępowania na dostawę paliwa
- Odpowiedz na pytania dotyczące postępowania na dostawę paliwa
- Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w posiadaniu ZGKiM Sp. z o. o. w Małkini Górnej (2)
- Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w posiadaniu ZGKiM Sp. z o. o. w Małkini Górnej
- Przerwa w dostawie wody- prace konserwacyjne
- Pilna informacja
- Zatwierdzenie taryfy na wodę i ścieki
- Przerwa w dostawie wody